Klantenservice

Bestellen & betalen

Heb je een vraag? We helpen je graag! De meest gestelde vragen hebben we al voor je beantwoord. Kun je het antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op!

Kan ik mijn bestelling annuleren?


Je kunt de bestelling helaas niet zelf annuleren. Bel naar 088-1180549 om contact op te nemen met de klantenservice en de bestelling te annuleren. Zorg ervoor dat je het ordernummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

RondOm Schoenen werkt met MultiSafepay. Als je de bestelling afrond kun je kiezen uit de volgende betaalmethodes: iDEAL, Bancontact, Belfius en KBC.

Kan ik bestellen als ik niet in Nederland woon?

Op www.rondomschoenen.nl zijn leveringen binnen Nederland en België mogelijk.

Wanneer ontvang ik de factuur van mijn bestelling?

Zodra de bestelling wordt verzonden, krijg je een verzendbevestiging. In deze verzendbevestiging wordt de factuur als een PDF-bestand bijgevoegd. Bewaar deze factuur voor jouw eigen administratie.

Kan ik een artikel aan mijn afgeronde bestelling toevoegen?

Nadat de betaling is voltooid, kun je geen artikelen meer toevoegen aan de bestelling of de gekozen artikelen/maat wijzigen. Als je de bestelling wilt annuleren, neem dan contact op met onze klantenservice door te mailen naar info@rondomschoenen.nl of bellen naar 088-1180549. Je kunt dan eventueel een nieuwe bestelling plaatsen met de juiste artikelen.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Zodra de betaling is voltooid en de bestelling is afgerond, krijg je binnen enkele minuten een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Heb je geen e-mail ontvangen? Kijk dan ook eens in je SPAM-box.

Hoe bestel ik bij RondOm Schoenen?

Volg hieronder de stappen om een bestelling te plaatsen bij RondOm Schoenen:

1. Zoek het gewenste product in onze webshop en selecteer je maat.

2. Voeg het product toe aan jouw winkelwagen door op de knop 'in winkelwagen' te klikken.

3. Als je alle gewenste producten heeft toegevoegd, klik dan rechtsboven op het winkelmand icoontje om jouw geselecteerde producten te bekijken.

4. Kies aan de rechterkant de gewenste verzendmethode.

5. Klik vervolgens op 'doorgaan naar afrekenen' om jouw bestelling af te ronden.

6. Doorloop de stappen in de kassa en voltooi de betaling.

7. Zodra de betaling is geslaagd, wordt jouw bestelling officieel geplaatst en ontvang je een bevestigingsmail.

Verzenden & bezorging

Heb je een vraag? We helpen je graag! De meest gestelde vragen hebben we al voor je beantwoord. Kun je het antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op!

Waarom is mijn pakket nog niet geleverd?

In de meeste gevallen kunnen wij bestellingen binnen 3 werkdagen leveren, echter kan het eens voorkomen dat het druk is bij onze bezorgdienst. Als het pakket er nog niet is binnen deze levertijd, neem dan contact met ons op via info@rondomschoenen.nl of bel naar 088-1180549.

Wat kan ik doen als ik mijn bestelling niet kan aannemen?

Ben je niet thuis op het moment van bezorging? Geen probleem, dan probeert DPD het pakket bij de buren af te leveren. Zijn die ook niet thuis? Dan is het pakket de volgende dag vanaf 13:00 uur af te halen op het dichtstbijzijnde afhaalkantoor. DPD laat een bericht achter in de brievenbus waarop staat waar je de zending kunt afhalen. Jouw pakket blijft hier drie weken liggen. 

Tip! Ben je vaak niet thuis? Laat het pakket dan bij de buren, werk, bij familie of kennissen afleveren.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, je kunt de bestelling ook bij ons ophalen in de winkel in Sittard! Kies bij 'bezorging' voor ophalen en schrijf in de notities wanneer je langs zou willen komen. Dan zorgen wij ervoor dat jouw bestelling wordt klaargezet.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij streven ernaar om jouw bestelling binnen 3 werkdagen te leveren. Wanneer de levertijd afwijkt nemen wij contact met je op.

Kan ik mijn bestelling ook volgen?

Via de mail ontvang je zodra de bestelling is verzonden een mail van DPD met daarin het 14-cijferige pakketnummer. Hiermee kun je de bestelling volgen. Via deze link kun je het pakket ook opzoeken door het 14-cijferige nummer rechtsboven in te vullen.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Jouw bestelling wordt door DPD bezorgd. Bezorging in Nederland gebeurt van maandag tot en met zaterdag tussen 08:00 en 18:00 uur. Op de dag van bezorging informeert de DPD de ontvanger tot op 1 uur nauwkeurig over het tijdstip waarop de chauffeur aan de deur staat. Als dat niet uitkomt, kun je de chauffeur andere bezorginstructies geven via de DPD mail in je mailbox.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen boven de €100 is verzending gratis. Voor bestellingen onder dit bedrag rekenen wij €4,95 aan verzendkosten. Als je ervoor kiest om je pakket op te halen in onze winkel, is dit altijd gratis

Ruilen & retourneren

Heb je een vraag? We helpen je graag! De meest gestelde vragen hebben we al voor je beantwoord. Kun je het antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op!

Ik heb een artikel retour gestuurd om te ruilen, wanneer ontvang ik mijn nieuwe bestelling?

Het nieuwe artikel wordt verstuurd wanneer het retour gezonden artikel door RondOm Schoenen is ontvangen en goedgekeurd. Op dit moment ontvang je een mail van ons.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Wil je het artikel omruilen voor een andere maat? Kruis dit dan aan op het bijgevoegde retourformulier en stuur dit mee terug in het pakket. LET OP: ruilen kan alleen voor een andere maat. Als je een ander artikel wenst te ontvangen, dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen op onze website.

Ik ben mijn retourformulier en/of retouretiket kwijt, wat nu?

Geen probleem, wij kunnen deze opnieuw naar je mailen. Stuur even een mail naar info@rondomschoenen.nl en wij zorgen dat je via de mail de documenten ontvangt.

Hoe kan ik retourneren?

Je kunt de bestelling binnen 14 dagen na aflevering retourneren door onderstaande stappen te volgen;

Stap 1

Vul het bijgeleverde retourformulier in en plaats de ongedragen schoenen in de originele verpakking terug in de doos.

Stap 2

Zorg ervoor dat de doos stevig is dichtgeplakt en plak het bijgeleverde retouretiket over het verzendlabel waar jouw eigen adres op staat.

Stap 3

Breng het pakket naar een DPD punt bij u in de buurt. Bewaar voor alle zekerheid het verzendbewijs totdat u een retourbevestiging van ons ontvangt.

Stap 4

Wij verwerken na ontvangst uw retourzending. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, bevestigen we deze retour via het mailadres welke bij ons bekend is. Let op: de retourkosten van €3,95 worden in mindering gebracht op het bedrag dat wij u terugbetalen voor de geretourneerde producten. Ruilen van producten is gratis.

Kan ik producten retourneren?

We begrijpen dat je wellicht iets wilt retourneren. Misschien heb je twee maten besteld en wil je de verkeerde maat terugsturen. De retourkosten bedragen €3,95 per retourzending. De retourkosten worden in mindering gebracht op het bedrag dat wij u terugbetalen voor de geretourneerde producten. Ruilen van producten is gratis.

Wij hanteren de volgende retourvoorwaarden:

  • Binnen 14 dagen na de levering;
  • Het artikel is compleet en niet beschadigd en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat;
  • Het bedrag wordt binnen 14 werkdagen op uw bankrekening teruggestort.

Uw account

Heb je een vraag? We helpen je graag! De meest gestelde vragen hebben we al voor je beantwoord. Kun je het antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op!

Vragen over uw account?

Kom je er niet uit of zijn er onduidelijkheden? Wij helpen je graag. Neem contact met ons op via info@rondomschoenen.nl of bel naar 088-1180549.

Kan ik ook een lijst met mijn favoriete producten aanmaken?

Zeker! Je kunt eenvoudig producten aan uw favorieten toevoegen door op het hartje te klikken dat bij elk product staat. Deze favorieten zijn vervolgens terug te vinden in je account, waardoor je een handig overzicht heeft van al jouw favoriete producten.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details