Klantenservice

Bestellen & betalen

Heeft u een vraag? We helpen u graag! De meest gestelde vragen hebben we al voor u beantwoord. Kunt u het antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op!

Kan ik mijn bestelling annuleren?


U kunt de bestelling helaas niet zelf annuleren. Bel naar 088-1180549 om contact op te nemen met de klantenservice en de bestelling te annuleren. Zorg ervoor dat u het ordernummer bij de hand hebt, zodat we u sneller kunnen helpen.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

RondOm Schoenen werkt met MultiSafepay. Als u de bestelling afrond kunt u kiezen uit de volgende betaalmethodes: iDEAL, Bancontact, Belfius en KBC.

Kan ik bestellen als ik niet in Nederland woon?

Op www.rondomschoenen.nl zijn leveringen binnen Nederland en België mogelijk.

Wanneer ontvang ik de factuur van mijn bestelling?

Zodra de bestelling wordt verzonden, krijgt u een verzendbevestiging. In deze verzendbevestiging wordt de factuur als een PDF-bestand bijgevoegd. Bewaar deze factuur voor uw eigen administratie.

Kan ik een artikel aan mijn afgeronde bestelling toevoegen?

Nadat de betaling is voltooid, kunt u geen artikelen meer toevoegen aan de bestelling of de gekozen artikelen/maat wijzigen. Als u de bestelling wilt annuleren, neem dan contact op met onze klantenservice door te mailen naar info@rondomschoenen.nl of bellen naar 088-1180549. U kunt dan eventueel een nieuwe bestelling plaatsen met de juiste artikelen.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Zodra de betaling is voltooid en de bestelling is afgerond, krijgt u binnen enkele minuten een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Heeft u geen e-mail ontvangen? Kijk dan ook eens in de SPAM-box.

Hoe bestel ik bij RondOm Schoenen?

Volg hieronder de stappen om een bestelling te plaatsen bij RondOm Schoenen:

1. Zoek het gewenste product in onze webshop en selecteer uw maat.

2. Voeg het product toe aan uw winkelwagen door op de knop 'in winkelwagen' te klikken.

3. Als u alle gewenste producten heeft toegevoegd, klik dan rechtsboven op het winkelmand icoontje om uw geselecteerde producten te bekijken.

4. Kies aan de rechterkant de gewenste verzendmethode.

5. Klik vervolgens op 'doorgaan naar afrekenen' om uw bestelling af te ronden.

6. Doorloop de stappen in de kassa en voltooi de betaling.

7. Zodra de betaling is geslaagd, wordt uw bestelling officieel geplaatst en ontvangt u een bevestigingsmail.

Verzenden & bezorging

Heeft u een vraag? We helpen u graag! De meest gestelde vragen hebben we al voor u beantwoord. Kunt u het antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op!

Waarom is mijn pakket nog niet geleverd?

In de meeste gevallen kunnen wij bestellingen binnen 3 werkdagen leveren, echter kan het eens voorkomen dat het druk is bij onze bezorgdienst. Als het pakket er nog niet is binnen deze levertijd, neem dan contact met ons op via info@rondomschoenen.nl of bel naar 088-1180549.

Wat kan ik doen als ik mijn bestelling niet kan aannemen?

Bent u niet thuis op het moment van bezorging? Geen probleem, dan probeert DPD het pakket bij de buren af te leveren. Zijn die ook niet thuis? Dan is het pakket de volgende dag vanaf 13:00 uur af te halen op het dichtstbijzijnde afhaalkantoor. DPD laat een bericht achter in de brievenbus waarop staat waar u de zending kunt afhalen. Uw pakket blijft hier drie weken liggen. 

Tip! Bent u vaak niet thuis? Laat het pakket dan bij de buren, werk, bij familie of kennissen afleveren.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, u kunt de bestelling ook bij ons ophalen in de winkel in Sittard! Kies bij 'bezorging' voor ophalen en schrijf in de notities wanneer u langs zou willen komen. Dan zorgen wij ervoor dat uw bestelling wordt klaargezet.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 3 werkdagen te leveren. Wanneer de levertijd afwijkt nemen wij contact met u op.

Kan ik mijn bestelling ook volgen?

Via de mail ontvangt u zodra de bestelling is verzonden een mail van DPD met daarin het 14-cijferige pakketnummer. Hiermee kunt u de bestelling volgen. Via deze link kunt u het pakket ook opzoeken door het 14-cijferige nummer rechtsboven in te vullen.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Uw bestelling wordt door DPD bezorgd. Bezorging in Nederland gebeurt van maandag tot en met zaterdag tussen 08:00 en 18:00 uur. Op de dag van bezorging informeert de DPD de ontvanger tot op 1 uur nauwkeurig over het tijdstip waarop de chauffeur aan de deur staat. Als dat niet uitkomt, kunt u de chauffeur andere bezorginstructies geven via de DPD mail in uw mailbox.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen boven de €100 is verzending gratis. Voor bestellingen onder dit bedrag rekenen wij €4,95 aan verzendkosten. Als u ervoor kiest om uw pakket op te halen in onze winkel, is dit altijd gratis

Ruilen & retourneren

Heeft u een vraag? We helpen u graag! De meest gestelde vragen hebben we al voor u beantwoord. Kunt u het antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op!

Ik heb een artikel retour gestuurd om te ruilen, wanneer ontvang ik mijn nieuwe bestelling?

Het nieuwe artikel wordt verstuurd wanneer het retour gezonden artikel door RondOm Schoenen is ontvangen en goedgekeurd. Op dit moment ontvangt u een mail van ons.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Wilt u het artikel omruilen voor een andere maat? Kruis dit dan aan op het bijgevoegde retourformulier en stuur dit mee terug in het pakket. LET OP: ruilen kan alleen voor een andere maat. Als u een ander artikel wenst te ontvangen, dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen op onze website.

Ik ben mijn retourformulier en/of retouretiket kwijt, wat nu?

Geen probleem, wij kunnen deze opnieuw naar u mailen. Stuur even een mail naar info@rondomschoenen.nl en wij zorgen dat u via de mail de documenten ontvangt.

Hoe kan ik retourneren?

U kunt de bestelling binnen 14 dagen na aflevering retourneren door onderstaande stappen te volgen;

Stap 1

Vul het bijgeleverde retourformulier in en plaats de ongedragen schoenen in de originele verpakking terug in de doos.

Stap 2

Zorg ervoor dat de doos stevig is dichtgeplakt en plak het bijgeleverde retouretiket over het verzendlabel waar jouw eigen adres op staat.

Stap 3

Breng het pakket naar een DPD punt bij u in de buurt. Bewaar voor alle zekerheid het verzendbewijs totdat u een retourbevestiging van ons ontvangt.

Stap 4

Wij verwerken na ontvangst uw retourzending. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, bevestigen we deze retour via het mailadres welke bij ons bekend is. Let op: de retourkosten van €3,95 worden in mindering gebracht op het bedrag dat wij u terugbetalen voor de geretourneerde producten. Ruilen van producten is gratis.

Kan ik producten retourneren?

We begrijpen dat u wellicht iets wilt retourneren. Misschien heeft u twee maten besteld en wilt u de verkeerde maat terugsturen. De retourkosten bedragen €3,95 per retourzending. De retourkosten worden in mindering gebracht op het bedrag dat wij u terugbetalen voor de geretourneerde producten. Ruilen van producten is gratis.

Wij hanteren de volgende retourvoorwaarden:

  • Binnen 14 dagen na de levering;
  • Het artikel is compleet en niet beschadigd en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat;
  • Het bedrag wordt binnen 14 werkdagen op uw bankrekening teruggestort.

Schoenwijzer

Heeft u een vraag? We helpen u graag! De meest gestelde vragen hebben we al voor u beantwoord. Kunt u het antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op!

Hoe zijn de schoenen in mijn persoonlijke schoenenselectie gekozen?

Op basis van uw voetlengte en balomvang gaan wij op zoek naar de beste leesten voor uw voet. Een leest is de vorm waarop een schoen wordt gemaakt. In uw persoonlijke schoenenselectie ziet u de schoenen die op deze leesten zijn gemaakt. Dit zijn de schoenen die het beste bij uw voeten passen.

Hoe meet ik mijn voeten op?

Bekijk onze instructies hier.

De schoenwijzer laat geen resultaten zien. Hoe kan dit?

Helaas hebben we op dit moment geen schoenen die precies bij uw voeten passen. Dit kan door verschillende dingen komen:

  • Misschien heeft u uw voeten niet goed opgemeten. Bekijk onze meetinstructies en vul uw gegevens opnieuw in.
  • Niet alle schoenmerken hebben hun gegevens met ons gedeeld voor de Schoenwijzer. Hierdoor bieden we meer schoenen aan in onze webshop dan in de resultaten zichtbaar zijn. Neem contact op via ons contactformulier of bezoek onze winkel in Deventer of Sittard voor persoonlijk schoenadvies. We helpen u graag verder!
  • De Schoenwijzer laat alleen de schoenen zien die we nu op voorraad hebben. Het kan dat uw aanbevolen schoenen tijdelijk niet beschikbaar zijn.
Kan ik ook schoenen kopen die niet in mijn persoonlijke schoenenselectie staan?

De Schoenwijzer laat alleen de schoenen zien die precies bij uw voeten passen. Mogelijk vindt u op onze webshop toch andere schoenen die ook lekker zitten.

Waarom staan er maar zo weinig schoenen in mijn persoonlijke schoenenselectie?

De Schoenwijzer laat alleen de schoenen zien die precies bij uw voeten passen. Ziet u weinig schoenen? Dit kan door verschillende dingen komen:

  • Misschien heeft u uw voeten niet goed opgemeten. Bekijk onze meetinstructies en vul uw gegevens opnieuw in.
  • Niet alle schoenmerken hebben hun gegevens met ons gedeeld voor de Schoenwijzer. Hierdoor bieden we meer schoenen aan in onze webshop dan in de resultaten zichtbaar zijn. Neem contact op via ons contactformulier of bezoek onze winkel in Deventer of Sittard voor persoonlijk schoenadvies. We helpen u graag verder!
  • De Schoenwijzer laat alleen de schoenen zien die we nu op voorraad hebben. Het kan dat uw aanbevolen schoenen tijdelijk niet beschikbaar zijn.
  • Bent u niet tevreden met de resultaten? Neem contact op via ons contactformulier of bezoek onze winkel in Deventer of Sittard voor persoonlijk schoenadvies. We helpen u graag verder!
Ik ben niet tevreden met de resultaten van de online Schoenwijzer. Wat nu?

Neem contact op via ons contactformulier of bezoek onze winkel in Deventer of Sittard voor persoonlijk schoenadvies. We helpen u graag verder!

Ik draag altijd een bepaald type schoenen van een specifiek merk waar ik erg tevreden over ben, maar deze schoenen verschijnen niet in mijn persoonlijke schoenenselectie. Hoe kan dit en kan ik deze schoenen nog kopen?
  • Niet alle schoenmerken hebben hun gegevens met ons gedeeld voor de Schoenwijzer. Hierdoor bieden we meer schoenen aan in onze webshop dan in de resultaten zichtbaar zijn.

  • De Schoenwijzer laat alleen de schoenen zien die we nu op voorraad hebben. Het kan dat uw schoenen tijdelijk niet beschikbaar zijn.

  • De Schoenwijzer laat alleen de schoenen zien die het best bij uw voeten passen op basis van uw voetlengte en balomvang. Andere schoenen kunnen ook goed zitten. Controleer altijd de lengte van uw schoenen. Zo weet u zeker dat u geen te kleine schoenen draagt.

  • Twijfelt u? Neem contact op via ons contactformulier of bezoek onze winkel in Deventer of Sittard voor persoonlijk schoenadvies. We helpen u graag verder!

Uw account

Heeft u een vraag? We helpen u graag! De meest gestelde vragen hebben we al voor u beantwoord. Kunt u het antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op!

Vragen over uw account?

Komt u er niet uit of zijn er onduidelijkheden? Wij helpen u graag. Neem contact met ons op via info@rondomschoenen.nl of bel naar 088-1180549.

Kan ik ook een lijst met mijn favoriete producten aanmaken?

Zeker! U kunt eenvoudig producten aan uw favorieten toevoegen door op het hartje te klikken dat bij elk product staat. Deze favorieten zijn vervolgens terug te vinden in uw account, waardoor u een handig overzicht heeft van al uw favoriete producten.

Cookie instellingen

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Analytische cookies

Opties beheren